Translate

6 Temmuz 2012 Cuma

NetBeans Tema (Themes)

NetBeans IDE
Meslek bilgisayar programcılığı olunca birçok editör deniyorsunuz yeri geliyor kendiniz isteyerek yeri geliyor zorunlu olarak başlıca editörler kullanmak durumunda kalıyorsunuz.
Her neyse NetBeans IDE editöründen bahsetmek istiyorum kendileri birçok kesim tarafından sevilen bir editör ben şuan sevebilme aşamsında bulunuyorum :) umarım geç olmaz.

NetBeans biraz özelleştirmek istedim işte iki tane güzel NetBeans Teması




oblivion_revival (ilk bu temayı kullanmayı tercih etmiştim güzel bir tema sizede öneririm)



BrandonDark (daha sonra buna geçişim çok olmadı daha hoş bir tema benim için)




Bu yazımda iki tane tema (theme) bahsettim siz isterseniz başka temaları google dan arayıp bulabilirsiniz veyahut kendiniz NetBeans ayarlarından kendinize özel temalar yapabilirsiniz seçim size kalmış...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder