Translate

11 Temmuz 2012 Çarşamba

Bilgi Paylaşımının Önemi

Çok sevdiğim bir özlü söz yazıyada bunla başlamak istedim
Bende bir yumurta var. Sende bir yumurta var. Eğer, sen bana bir yumurta verirsen, ben sana bir yumurta verirsem, yine sende bir yumurta Bende bir yumurta olur. Şayet, sende bir bilgi var. Bende bir bilgi var. Ben sana bir bilgi verirsem, sen bana bir bilgi verirsen, sende iki bilgi, Bende iki bilgi olur. Konficyus





Etrafınızdakilere öğretin ve bir gün "öğretecek şeyim kalmazsa" gibi bir korkuya kapılmayın. Şu an öğretecek şeyleriniz varsa yarın da olacaktır. Bilgiyi kendinize saklamanız hiçbir işe yaramaz. Bir işte veya projede insanlar bazen bazen değil aslında çoğu zaman bazı şeyleri başkaları ile paylaşmaktan kaçınıyor bunun nedeni bunu sadece ben bileyim bana ihtiyaç duysunlar vs gibi düşüncede iseler vay onların haline :)


Son olarak  İlmin Zekatı Onu Paylaşarak Ödenir…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder